När energin tryter - ta en frukt

Vilken måndag jag hade igår! Jag och Maria började med den där dieten och det var enbart frukt att kalasa på den dagen. Efter min helg så kanske det var lite väl mycket rivstart att börja med något som detta så här på en gång. Men skam den som ger sig!


Det är helt sjukt vad man blir fokuserad på mat när det för tillfället är en "bristvara". Man går och längtar till nästa mål mat eller mellanmål (som i regel är en frukt). Är inte helt klar i huvudet heller, känner mig lite seg och frånvarande ibland - oj va mat är viktigt ändå!

Snart är det lunch....


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Du kommer ju ihåg vad jag har sagt om det där! ;P

2006-12-12 @ 13:32:47
Postat av: Magnus

Du kommer ju ihåg vad jag har sagt om det där! ;P

2006-12-12 @ 13:45:12
Postat av: Magnus

Du kommer ju ihåg vad jag har sagt om det där! ;P
(Det var svårt att skicka den här kommentaren, det kommer upp att det är fel på databasen hela tiden, men få sen om det fungerar nu då)

2006-12-12 @ 14:02:55
Postat av: Magnus

Du kommer ju ihåg vad jag har sagt om det där! ;P
(Det var svårt att skicka den här kommentaren, det kommer upp att det är fel på databasen hela tiden, men få sen om det fungerar nu då)

2006-12-12 @ 14:18:44
Postat av: Magnus

Du vet ju vad jag har sagt om det där! ;P

2006-12-12 @ 15:36:47
Postat av: Magnus

Kommentaren kom visst fram igår trotts allt! :P Å flera gånger oxå! :P Det var ju inte meningen att späma din blogg! Sorry!

2006-12-13 @ 13:26:22

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback