Överraskning

Kom på en annan sak. På söndag kommer jag bli överraskad av något du har hittat på, som min mamma vet om. Hur otippat är egentligen inte det? Jag tror jag hade kunnat få sanningen ur mamma om jag velat och det är klart jag är nyfiken till tusen! Men det är mer spännande så här och jag längtar verkligen till söndag... Frågade mamma om min diet kommer falla sönder och hon nickade lite tyst. Aha.. Men det är inte bara mat inblandat det är nåt annat. Annars hade mamma inte uttryckt sig så här: "Vilken kille Emma!"

Jag väntar med förväntan på söndag, det jobbiga är att den följs av en måndag och en mycket tidig sådan. Det är nämligen frukost möte på jobbet och då ska Maria och jag vara där för att fixa och trixa med "jul-frukost" kl 06.00.

Men oh, va jag längtar!
Pusssar

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback