Withe christmas

Igår föll snöflingorna tätt till marken och jag förväntade mig att möta ett snötäckt landskap när jag öppnade ytterdörren i morse. Men till min besvikelse så har snön försvunnit och lämnat kvar en isig och frosig mark. Snacka om att ta ministeg hela vägen till jobbet i 180km/h (längre steg medför risk för fall på rumpan).

När jag öppnade ytterdörren till jobbet igår eftermiddag för att gå till gympasalen så virvalde det snöflingor från ovan och jag skattade, skrek och hoppade av förtjusning. Jag vet inte vad det var som flög i mig men jag blev helt överlycklig!

Sen slog det mig att jag ska åka utomlands om... (räknar efter)... 5 dagar från och med idag! Helt otroligt vad skönt det ska bli! Ska hinna med en del nu innan bara. Sista julklapparna, träffa nån speciell och äta middag med vännerna ikväll... Klä lilla granen, gå ut och slira runt på fredag med samma tjejer som jag ska skratt och stoja med ikväll. Lotta som för tillfället jobbar i Österrike kom hem igår kväll och det ska bli super kul att få träffa henne igen, senast var på Nice resan v. 29 i somras... Oj va länge sen det var! Dags att boka en ny resa nu då:)

Nu ska jag ta tag i röran som just nu hägrar i receptionen.
Pussar å kramar/emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Imponerande fotarbete det! ;) Inte alla som kommer upp i 180 km/h med små fotsteg! ;P hehe.. tur du inte ramlade!! Nu har jag kommit hem från min tenta här.. jag vågar inte säga hur det gick, jag får se när jag får tillbaka den sen, men jag tror det gick bra, kanske? :P Så nu är jag hungrig efter 5 timmars tenta! :P Jag får skriva mer sen, någon annanstans! ;) Puss

2006-12-21 @ 13:29:14

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback