Dubbelsidigt beroende

Röka och snusa?! Inget för mig, jag kan stolt säga att jag aldrig har testat varken att röka eller snusa, inte ett endaste bloss har nått mina lungor. Ganska onödigt att vara beroende av något som både kostar och luktar, snus är lättare att komma undan med, lite diskretare, men lika beroendeframkallande för det. Om inte värre.

Jag är hellre beroende av annat som kanske rent av kan vara nyttigt, för både själen och hjärtat! Som  t ex vänner, kärlek, choklad och mycket mer som gör livet värt att leva... Okej, ska inte påstå att choklad är sååå nyttigt att man kan äta massor. Men gott är det!

Så tack för att du undviker att röka när jag är med, men den andra delen av ditt beroende gör mig ingenting.

/emma - addicted to you

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback