Som ett barn

Jag känner mig som ett barn på julafton, fast det kanske passar bättre med "ett barn på födelsedagen". Jag är helt lyrisk och trodde inte att jag skulle känna så här inför denna dagen igen. Man vet ju hur det var när man var liten! Oj, så man längade och skrev önskelistor senast ett halvår innan den speciella dagen! Nu tänker man inte riktigt på samma sätt, jag menar man har ju blivit några år äldre och den stora Leksakskatalogen har mist sin charm med åren... 

Mina två senaste födelsedagar har jag firat i Strömstad, utan familjen, men med vänner och andra nära och kära. Jag tror att jag var sjuk en av dagarna också... Så i morse! Blev jag firad på riktigt av familjen. Helt underbart och jag kände mig lycklig och glad. Det kan låta barnsligt och fånigt men det är så jag känner mig. Jag fick frukost på sängen, gott gott valnötsbröd som jag älskar, ett ljus och många stora paket:) Alla presenter var hur fina som helst, fick bland annat martiniglas i rosa, drinkbok, shaker och massa annat fint. Grejen med att fylla 19 och inte 20 är att jag får vänta ett år med groggvirket till min shaker och mina fina glas. Smart uträknat mamma... :)

I kväll blir det mys med familjen, sånt kan man aldrig få nog av!
Pussar & kramar/födelsedagsbarnet

P.S. Väldigt mysigt igår...

Fina kommentarer
Postat av: Emil

Grattis Emmapemma! =D

2006-11-15 @ 18:51:03

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback