Vad gör jag på jobbet egentligen? Detta...?

Hejsan allihopa!
Nu har jag hittat ännu en lista att fördriva tiden med, jag kanske till och med fördriver din tid sen, om du läser allt vill säga :)

Första bästa kompis: Anna! "I Norrköping", du var bara en dag före mig ;)
Första bil: Räknas Ciao moppen? Antagligen inte
Första kärlek: Daniel
Första husdjur: Gottlandskaniner, vilda som sjutton (nästan köttätare)
Första semester: Till Spainen som bäbis
Första jobb: Torskholmens kiosk i Strömstad
Första köpta skiva: A- teens
Första piercing: Räknas hål i öronen?
Första konsert: Celine Dion i Globen med farmor (9år)

Sista alkoholdrycken: Vin på afterworken igår (torsdags)
Sista bilfärd: I lördags till Uppsala tågstation
Sista filmen du såg: Sex and the city, ingen film men ohh så bra!
Sista ringda telefonsamtal: "Nummret går inte att nå.." till Peter
Sista bubbelbadet: I Strömstad...
Sista spelade cd: iPoden - blandat
Sista kyss: Peter
Sista gången du grät: Länge sen nu, men vem vet...
Sista måltiden: GiGi Catering, kycklingspett med hummus & quinoa, toppat med cholkad.. :-S

Har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej, inte vad jag vet...
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja... Jo lite kanske...
Varit på tv? Tre reklamfilmer gjorda
Fått ditt hjärta krossat? Nej nej, här är det jag som styr och ställer ;)
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Kanske... :)
Busringt till nån? Hehe, ja innan nummerpresentatören fanns var det fritt fram!

Har du:
Någon tatuering? Nej, men jag funderar på det
Någon piercing? Öronen, lite tam piercing kanske men ändå!
Fräknar? Om solen tittar fram kan jag få ett par på näsan
Har du haft sex på någon helkonstig plats? De du...


Fem saker du har på dig:
Jeans
Svart linne
Mörkgrå kofta
Skor + strumpor
Underkläder


Fem saker du gjort idag:
Jobbar
Gympat
Ätit
Serva alla på kontoret
Givet: pratat i telefonen (sitter trots allt i receptionen/växeln)


Fyra favoritsaker (ingen speciell ordning):
Vänner
Kärlek
Sms
Kläder

Tre val (som jag är himlans nöjd med):
Bott själv i tre år
Flyttat till Sthlm/Lidingö (igen)
Fått ett så bra jobb på kort tid!

Två saker att göra innan du dör:
Hitta meningen med livet
Utmana ödet

En sak du ångrar:
Att jag inte var mig själv ett tag.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Hann inte läsa hela din lista än, ska göra det strax men vem är Peter?! blir ja ju nyfiken, åh va alldeles för länge sen vi hördes av nu.. ja ringer dig sen :) puss o kram

2006-11-12 @ 10:27:03

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback