Vill ha!

Har precis spanat in en urtjusig lägenhet på Lidingö. Ja, på nätet, det är vad man kan göra på arbetstid... Den var helt enkelt väldigt fin, fräsh, ljus ett stort kök (om man jämför med mina tidigare "garderober" till kök). Så där vill jag bo nu! Jag är bra knäpp ibland alltså, jag har liksom redan flyttat in och IKEA står högst upp på "Att göra" listan. Det är sån jag är: allt eller inget, helst på en gång, ursäkta: inga undantag - alltid på en gång!

-suck- det kommer Emma, ta det lugnt för en gångs skull! Men det går inte så bra, jag har ju intalat mig själv att det bästa för mig just nu är att bo hemma och slippa tänka på sådant som jag redan tänkt på i tre år när jag bott själv. Men det är svårt att tänka om, när man under en lång tid anpassat sig till ett speciellt tankesätt och ett speciellt mönster i vardagen. Det är inte så att det går dåligt att bo "hemma" igen, tvärt om, inget att klaga på. Men det är en helt annan känsla att bo själv, jag kan göra precis som jag vill. Jag måste inte vara på mitt rum med mina vänner, utan kan ta mer plats och kan ta för mig det mitt boende har att erbjuda, på ett annat sätt än om jag bor hemma.

Vi får se vad som händer...
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback