Allting har en första gång, eller hur?

Ja, ska jag erkänna det här eller inte? Jag har aldrig varit på en riktig date. Men hur lyckas jag då "få" pojkvänner? Okej, jag har nog dejtat, måste i alla fall ha gjort det. Men inte på detta sättet, inte på riktigt. Ska bli spännande att se hur det blir, känns ändå avslappnat eftersom vi ändå setts tidigare. Var och varannan dag, för att vara exakt.

Annars har dagen varit bra, men jag är väldigt trött. Har sprungit på stan i ett X-antal timmar för att leta reda på de perfekta kläderna. Det är verkligen ett heltidsjobb! Tänk den som får betalt för att spendera pengar, kanske ska bli stylist.

I morgon ska jag å mam till Uppsala för att träffa mormor, men också för att besöka Himla och IKEA, me like! Fast det har lite tappat tjusningen eftersom jag inte längre bor själv, i en alldeles egen lägenhet. Men ge mig bara lite tid så fixar jag det!

Puss på er /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback