Detaljer som gör det

Oj oj, ännu en måndag avklarad och detta var nog den stressigaste dagen på jobbet hitills! Har gjort allt från att svara i telefon, packat upp tavelramar och placerat ett diplom i dem som ska skickas till sisädär 30 pers i Afrika... Helt otroligt! Sen har jag printat ut etiketter av olika färger, 30 av varje (är 30 mitt nya lycko nummer?) till en produktpärm. Så min puls har gått i hundra och jag har vekrligen inte haft ordning i huvudet, försöker tänka klart nu. Sakta återvänder det...

Hade följe med mamma hem till mig, hon skulle gå en promenad med Hugo (för er som har missat det så är det vovven). Mysigt med en liten pratstund...

Sen blev jag så glad när jag öppnade dörren till mitt rum! Städade i ordning igår kväll och bäddade med mina nya lakan, som är såå fina! Och mina ypperligt tjusiga kuddar, som så klart är rosa.. Det är bara att begrunda:



Att fixa snygga lakan å kuddar + filt är ett steg i min lilla mini-homestyling. Ska måla om väggarna också hade jag tänkt, de är så gräsligt fula. En så gul nyans finns nog inte längre! Men mammas kille har inte godkänt minna förslag än så jag får nog tänka om.. Hum...

Min lilla slutsats för dagen, man blir glad av små detaljer, som att folk på jobbet säger att jag är duktigt eller tackar för hjälpen. Eller att min färgklick till säng, med lakan som man känner sig fin i när man sover i dem :) (Kändes så i går kväll i alla fall). Så skaffa lite färg i vardagen!

Puss från Emma


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback