Fredag den trettonde..

Jag kan inte påstå att jag är skrockfull och jag har absolut inte tänkt på det sättet idag. För mig är det vilken dag som helts som råkar finnas i almanackan...

Dagen började väl okej, visste redan från början att det skulle bli en stressig dag med mycket att göra. I och med College för säljarna. Fast det var inte lika mycket som sist, då var de 19 nu var de bara 11st. Så jag kunde till och med kolla mailen mellan alla telefonsamtal... Men oj så trött jag är nu, veckan har verkligen varit tuff på sitt sätt och jag ser fram emot min sovmorgon i morgon, ska ställa klockan på elva. Sista jag gjorde det vakna jag halv nio å kunde inte somna om! Ganska irriterande...

Dagen så här långt, kanske kväll nu, slutade i alla fall bra... Jag fick mer än korta ord, snarare meningar å skratt. Och det är alltid uppskattat mitt i allt grått väder... Fast det är tydligen super-inne med grå kläder.

I morgon kommer Tessa till mig på ön... Vi ska åka till ett super mysigt fik och värma oss över en kopp varmchoklad eller två.

Hösten kommer ganska hastigt ändå, trots att man kanske tycker att man är beredd och har väntat länge. Men faller en så faller alla, alla löv alltså... Och snart faller även snö flingorna. Men en positiv sak som kommer värma mig vid jul är att jag ska åka till Teneriffa över jul-nyår. Många kanske tycker att traditioner är viktigare men jag känner att traditionerna kommer inte glömmas och än har jag många julaftnar kvar att fira. Så varför inte åka till solen och värmen för att samla ny energi och få lite färg på näsan? Julen efter denna åker vi till Thailand, om allt blir som det ska!

Sen en annan sak... Jag skulle verkligen vilja flytta till en lägenhet igen, just nu bor jag hemma och det är ganska jobbigt, eftersom jag bott själv i tre år. Ganska stor omställning i överhuvudtaget. Om jag ska vara smart så kan jag ju vänta med bostad tills jag sparat pengar att kanske resa eller så, men nej Emma vill ha allt nu och på en gång! Varför inte? Ska på en visning på söndag, men att låna nästan en miljon innan 19 är det vekligen min grej?

Puss pusss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback