Helg snart...

Ja! Snart är det fredag och det betyder underbar helg, ska blir riktigt skönt att få helg! Veckan har varit maxad med jobb och jag har suttit med 30st produkt pärmar idag, har fem kvar... Fast de är långt ifrån klara! Nu har jag satt in 12 sidor i små små plastfickor och det tar sin tid, speciellt när de korvar sig! Så jag måste erkänna att man har hört tysta svordommar från receptionen.

Jag förstår inte hur jag bara kan vara anställd på 75% sen, just nu jobbar jag 100% tills Maria har lärt sig sitt. Men hur det ska funka sen förstår jag bara inte, det är ju så sjukt mycket att göra! Att gå halv tre varje dag känns väldigt avlägset när jag knappt är klar kvart i fem...

Åh, va skönt de ska bli. Nej oj, i morgon kommer städerska så jag ska nog röja undan på rummet!

Kysss




Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback