Prisvärt mode direkt hem till dig

Åh, va fina de är! Jag har beställt ett par stövlar från La Redoute och jag hämtade dem idag direkt efter jobbet.. De är väldigt snygga men dock för små, så jag måste fixa det, och det är inte så kul att hålla på att åka fram och tillbaka med ett stort paket till Brevik. De kommer känna igen mig där från och med nu! Men jag ser fram emot att få ha på mig dem, utan att tårna viks dubbla.

Annars har dagen varit fullsmockad med saker att göra och dagarna räcker inte riktigt till! Känner mig riktigt trött, men snart är det faktiskt helg och på lördag ska jag mam å Maja se Djävulen bär Prada på bio. Det ska bli riktigt kul, det är nästan vår lilla tradition att se filmer med Anne Hathaway på bio (t ex En Prinsessas dagbok 1 & 2) Riktig tjejkväll! Men sen är ju Emil här också, han stannar nog dock hemma när vi är på bio, finns "grabbigare" filmer än så...

Nu är det dags för ännu en satsumas, kanske ska slå mitt rekord..

Puss å kram


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback