Vemodig månad

Hur många gånger för mycket har jag fått höra saker bakvägen? Hur många gånger har jag inte blivit arg och ledsen för det? Mina fingrar räcker inte till om jag skulle räkna efter.

Minnen väcks så lätt och efter ett tag växer de sig större och tar allt mer plats i vardagen. För oavsätt hur mycket jag försöker förhindra att känna all denna besvikelse och lessamhet, så dyker den upp mitt framför mig någon stans längs med vägen. Jag är annars väldigt bra på att hålla negativa känslor på avstånd, i alla fall några månader i taget. Sen räcker det med ett ord och det jag gömt undan stiger till ytan, igen.

Det känns som att det är nog nu, när ska det försvinna? Den som kunde svara på det...


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback