En vanlig dag?

Jag har inte riktigt hunnit landa, kom till Sthlm i lördags, flyttade hit då. På söndagen var jag på min första riktiga jobbintervju (fick det tyvärr inte), sen på tisagen kom underbara Anna och hälsade på. Idag for hon hem och jag ska återvända till min "vanliga vardag". Men vad är en typisk dag för mig? En vanlig dag, vad händer då? Jag har precis flyttat tillbaka hit, behöver ett jobb/sysselsättning... Hur länge dröjer det tills jag vill ha en annan vardag än den jag kommer att få? Känner mig helt uppskruvad och jag har ännu inte hunnit pausa sen jag kom hit... Vad händer då när jag äntligen pausar?

Men än så länge, ta det som det kommer, försöker iaf... Ska skapa min egna vardag och vara nöjd med det, eller ständigt sträva efter något annat bättre. Vad är bäst för mig? Herregud vad man kan snöa in sig...

Puss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback