Gladare kan ingen vara!

För tillfället befinner jag mig i ett lyckorus. Var på andra anställningsintervjun på ett företag idag, det gick bra och sen jag gick hemåt. Fem minuter senare ringer killen som intervjuade mig igen och undrar om jag hunnit långt. Han undrar om jag skulle kunna komma tillbaka och träffa en till person. Visst visst jag går dit träffar honom. Den nuvarande receptionisten undara nog varför jag springer förbi där hela tiden (har varit där ett X antal gånger innan också).

Så nyss (kl 10.40 för att vara exakt) ringde personen jag snackade med allra första gången (på mitt spontanbesök).

"Vi vill gärna att du jobbar hos oss, vill du det vännen?"
"Ja, absolut!" (Ler  hela tiden, så jag håller på att dö!)

Sen kan man nog förstå hur jag hoppade och hade mig! Mamma och jag skrek ikapp :P Detta är så kul att jag inte fattar någonting!

Mamma och jag ska fira med lunch på restaurang J snart, med lite vin och allt vad det innebär! Ska trots allt träffa ekonomiansvariga i morgon vid 9.00 och diskutera lön. Måste vara liite slipad :)

Mega puss från den överlyckliga EmmaPemma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback