Lyxig vardag

Kunde inte låta bli att skriva ännu en gång idag:)

Just nu har jag det ganska lungt, inget jobb (fast det är i och för sig väldigt stressande) och inga speciella måsten jag måste göra. Så vad göra jag?

1. Går upp efter tio någon gång efter att ha snoozat några gånger.
2. Äter frukost och läser i någon tidning (DN eller Cosmo - ofta det senare)
3. Funderar på om man ska göra något under dagen...
4. Kollar mailen ett X antal gånger, innan jag tar tag i dagens göromål.

Alternativ på aktiviteter:

°Fika i centrum/på stan
°Läsa en bok hela dagen
°Gå till mamma och äta lite
°Söka ett jobb eller två
°Ringa mkt viktiga samtal till kompisar (slår hål på några timmar)

5. Efter att ha gjort något (eller flera) av ovanstående aktiviteter kan jag sova gott om natten.

Ja, man kan ju sammanfatta det hela med att jag inte gör så mycket och det är skönt, men frustrerande ibland. Lite lyx problem kan många tycka. Detta är min riktiga semester på hela sommaren och då är det väl bara att njuta :)

Puss till er alla som sliter

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback