Vad ska jag göra egentligen?

Nu är det en ny dag och en ny "morgon", om man kan kalla det morgon efter 12..?

I kväll är det kräftskiva och det ska bli kul och gott, men det saknas något.. Okej, ut med språket! Jag har varit singel i (tamtata!!) i exakt två veckor nu och det är faktiskt på tiden! När var jag singel senast.. Svårt att säga. Har redan börjat bli rastlös och vill ha någoting mer. Fast kanske någonting mer av livet, man behöver faktiskt inte ha pojkvän! (försöker intala mig själv det här nu..) Alltså inte på en gång, mitt mål kan väl va att vara singel i alla fall någon månad.. Hehe..

Äh, nu vänar alla äventyr och det är bara att ta för sig.. Var ska jag börja? Det återstår att se..

Gott folk! Trevlig helg och kram.

Emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback