Det lönar sig

Ja så sant, idag fylls kontot åter igen på med lite cash! Det riktigt kliar i fingrarna att få gå på stan, kolla in alla butiker och tillslut bestämma sig för det man vill köpa, eller så tar man allt. "Det är ju öppet köp!" (Så om det inte passar, varken min figur eller plånboken, kan man lämna tillbaks det...) Det är nästan så att jag blir lite rädd för mig själv! ;) Att man kan få sånna kickar av att komma hem med händerna fulla med kassar av olika slag och former!

Har gjort upp en lista i mitt huvud över vad jag skulle vilja ha... Skor! Skor! En handväska kanske, min förra favorit hällde jag sån där likör i (som finns i "finare" choklad, man tror att de ska vara jätte goda, tills man sätter tänderna i den och det är massa flytande, söt, sliskig å äcklig sörja i dem!) jag hade sönder en sån choklad "bit" över min öppna handväska. Alla mina saker, mobil, plånbok, byrålådan, (och innehållet i den), kläderna, golvet. Ja typ allt! En sån där äcklig chokladboll med likör innehåll, har verkligen en förmåga att hamna överallt om man mosar den mellan fingrarna (Asså? Verkligen? Smart Emma!). Men åter till shoppingen! Måste naturligtvis köpa nåra nya toppar, kanske en (eller tre) fin klänning?! En sån där klänning man kan ha både på jobbet och på partyt :) Skor sa jag va? Mm... Jag ser fram emot att sätta mig på Lidingö tåget in till stan 15.14 för rusa in och ut ur affärer och provrum! (Även om provrum kan vara ganska plågsamt, iaf det hemska ljuset).

Sen är den stora frågan om jag ska åka med till Strömstad eller inte? Mamma sa igår att jag kanske inte behöver åka med... Vilket förvånade mig för det är mina grejer de ska släpa upp och ner för 50 000 trappor (ungefär, det finns iaf ingen hiss). Skulle i och för sig vara kul att komma dit och kolla läget, sitta i hamnen och titta på människor (mest norrmän), måsar, båtar. Åka till Koster kanske? Det ska ju bli toppen väder! Hoppas det inte bara gäller för Sthlms sidan?! Vi får se... Här i Sthlm lockar en Squash fest med Lovisa och alla squashare, samt härligt "park häng" i Uppsala på Valborg. Hum. Allt kan fortfarande hända!

Puss så länge/emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Du låter ju ekonomisk i dina inköp Emma! :P hehe.. men stor shopping blir ju skoj för dej! ;) Få se vad som händer på Valborg! :) Ha de toppen! Puss å kram! /Magnus

2007-04-25 @ 12:03:04

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback