Hur kan man glömma nåt så kul?

Ojojoj, nu har jag glömt någonting stort! (Eller ganska iaf.) Jag var ju inte i lördags med Lovisa, vi var på Cafét! Och den här gången hade jag riktigt roligt!! Har inte haft en dunderkul utekväll här i Sthlm än men nu, ja nu smällde det:) Jag och Lovisa dansade mest hela kvällen, först var vi på Oxid och tog oss ett glas för att inte komma för tidigt till Cafét. Vi stod på listan också så vi bara travade in och sen var det full rulle:) Träffade Bertil och dansade med honom större delen av kvällen, jätte kul! Han var till och med schysst nog att skjutsa hem Lovisa och mig :) (Nej han hade inte druckit).

Aja, var bara tvungen att säga det: Kanonkul kväll!
/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback