Kära hjärtanes!

Som du vet, eller iaf om du läste gårdagens inlägg, så shoppade jag loss lite igår! (Som alla andra stockholmare vid löning.) Hittade först inget, det var varmt, mycket folk och jag blev lite smått irriterad. För i de butiker jag räknat mest med, fanns inget av det jag ville ha! Inklusive MASSA folk. Gallerian däremot stillade mitt shoppingbehov  något och vips hade jag ett X-antal påsar av olika slag i händerna. Härligt! Jag köpte två blusar, kanske man kan kalla det, en av dem är vit med massa små svarta hjärtan, väldigt söt! Sen köpte jag en halterneck klänning också i samma tyg med hjärtan, vet inte riktigt när jag ska ha den men tillfällen ges med all säkerhet i sommar! Vad mer... Köpte ett par skor, men de vill jag inte ha, jag kommer få skoskav av dem och det är allt bra att undvika. Sen en klänning till i mörkblått, med hjärtan, samt ett linne med hjärtan. Ett paraply som är vitt med svarta hjärtan...

"Summan av kardemumman" är att jag är väldigt förtjust i hjärtan ljust nu, behöver jag tillägga att jag har mitt hjärt- halsband idag?

/lilla hjärtat

Fina kommentarer
Postat av: Sofia Mann

Hehe


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback