Påsk (godis)

Har haft Påskkänslor ett tag nu, just nu har de "svalnat" något, nu när det verkligen är Påsk! När andra har vårkänslor har jag påskkänslor, känner verkligen en markant skillnad på dem :) Det är så härligt att känna sånna känslor, även fast man inte kan sätta fingret på vad man engetligen känner. Man (eller ska jag säga jag) känner mig otroligt glad och lycklig, allt är så ljust och det finns verkligen en framtid för mig med. No dubt! Ljuset finns både utanför fönstren och inom mig och det är väl den "dubbla dosen" som får mig att verkligen känna allt detta ljus.

Snacka om flum! Ska vi gå vidare till nåt annat... Jo, fick två stora påskägg att ha på receptionsdisken och mängden godis minskar stadigt (inte bara min förtjänst). Verkligen ja, lite förödande. Men va tusan, det är ju påsk och vad skulle påsken vara utan lite (eller mycket) påskgodis?! Nej precis, inte sig likt. Så vräk på med godis! (Ta smällen efter påskhelgen!)

På söndag åker jag till Sälen för lite skidåkning, åker hem på torsdagen och jobbar därför endast fredagen den veckan. Värsta semestern sådär mitt i! Ska försöka på min skidåkning också, jag kan säga att jag ser ganska kul ut när jag åker ner för backarna. Lite spretig stil och åt alla håll, fort går det också. Sammanfattningsvis: okontrollerat.

Tiden springer iväg när man har roligt, så hej hopp och Glad Påsk om jag inte tittar in här något mer innana jag far iväg!

/emmaSkibum


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Klart det finns en framtid för dig Emma! Ljus å fin! :) Så fortsätt njut av ljuset du! ;) Å påskäggen för den delen också! ;P hehe.. men påskkänslor, hur känns dom egentligen? Jag har nog en blandning av både och nu tror jag, vårÅpåskKänslor! :P Men jag kanske ska ta kvasten hem imorgon så får jag lite mer påskkänslor! :P hehe.. Glad Påsk på dej me Emma!!

2007-04-04 @ 15:48:18

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback