Sälen

Hejsan hoppsan!

Nu har jag återvänt till den verkliga vardagen, bara sådär hux flux, konstigt att jobba en dag och sen ha ledigt för helg. Ganska mysko. (Använder det ordet en hel del, kanske är ett av mina ord/uttryck?!) I alla fall. Har haft en trevlig vecka eller ska jag säga lång weekend i Sälen, sön till tors. Har åkt skidor som aldrig förr, nej tro det eller ej men jag har blivit liiite bättre! Härligt! Snart, eller ja om ett tag åker jag till Götet (också kallat Göteborg) för att hälsa på en kompis å gå på en fest som hon anordnat! Ska bli jätte kul! Lite intensivt bara att vara hemma nåra timmar, sova i sin egna säng och sen åka iväg på en gång... Men kul ska det bli!


Lite Sälen bilder på mig :)


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback