Att bli med bas

Jag slogs precis av en svindlande tanke. (Nåja, kanske inte svindlande) På senaste tiden har jag nämligen kollat in i garderoben och sett: INGENTING. Det är som ett stort svart hål, och jag har inte mycket som ligger i tvättkorgen. Mysko. Jag får bara mindre och mindre kläder för var dag som går, känns det som i alla fall, och fantasin räcker inte så långt när man inte har något att välja mellan. Då kom jag på den strålande idén: jag kanske behöver en bättre basgarderob, allstå vanliga linnen, längärmade tröjor, enkla toppar i svart, vitt eller någon neutral färg. Som man lättare kan kombinera med färglada asseccoarer eller liknande, typ väskor, sjalar, koftor, smycken - You name it! Detta ska därför inhandlas pronto, så jag slipper stå och stirra in i garderoben som ett fån, endast iklädd underkläder, fem minuter innan jag ska gå till jobbet. Det är ganska stressrelaterande - så varför inte redan idag?



image774

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback