Busy woman

Jag far och flyger, land och rike (typ)! Har knappt varit hemma nån dag efter jobbet utan att fara iväg på äventyr igen efter att ha varit hemma i max 10 minuter. Ja, det är inte lätt att vara poppis, eller upptagen kanske är rätt ord :) Nu kom jag nyss hem från stan (låter kanske bekant - men jag shoppade INGET, gjorde jag i och för sig inte igår heller(!)) och en fika. Det var jätte kul och vi hade massor att prata om! Men hungern drev på och vi åkte hem åt varsitt håll, men jag orkar inte fixa mat så just nu knaprar jag Läkerol Salvi - det är bra grejer det ;)



Möttes av den alltid lika förtjusande lilla Hugo i dörren, han är alltid lika glad att se en - underbart! God natt och sov gott!


image725

/mem.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback