Dagens pryl

Gammal nyheter: Emma gillar rosa. En annan lite mer "ny" nyhet, om man kan kalla något från förra sommaren en nyhet: Emma gillar kaffe. Tog precis min andra kopp för dagen. Jag är lite frussen, sitter med min sjal och försöker värma mig, har också ont i halsen. Hoppas det inte blir något oangenämnt som förkylning eller så... Den som lever får se!

Kombon av dess två ting blir en rosa kaffe"maskin"! Det kostar vad det smakar, men man kan ju alltid önska sig ;)

image615

***

När vi ändå är inna på "dagens" så har jag en favvo låt för dagen: Big girls don't cry med Fergie. Jag lyssnade på den låten påväg till jobbet idag, om och om igen. Hann lyssna på den 2½ gång innan jag kom innanför dörren...

/emma (FeelingEmpty)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback