Det kom som på posten

Paketet alltså. Jag fick ett litet (varför jag kallar det litet vet jag inte säkert) sms idag på jobbet och det innehöll en litet (?) meddelande som sa att jag kunde hämta mitt paket från Ellos på Sabis. Weej! Jag hoppade på första bästa tåg (16.05) och hämtade paketet, jag hade till och med sånt flyt att tåget tillbaka kom exakt när jag skulle gå över vägen till tågstationen! Wow! För att få komma hem och riva upp paketet så fort som möjligt små springer jag upp för alla backar hem (det är fan backar hela vägen!) och jag är lite varm när jag flåsar in genom grinden. Upp för tappan och sliter i plastförpackningen. Öppnar skokartongen först (nähä) men de stövlarna var för små lite var stans och de är gjorda i syntet - njaa. Så dem skickar jag tillbaka. Koftan däremot är mys pys och kommer vara varm och skön i vinter!


En annat vinterinspirerad klädesplagg, som jag köpte igår närmare bestämt, är en vinterjacka! Mm, det är nu som alla höjer på ögonbrynet och ger mig en frågan blick. "Det är ju fortfarande sommar!" eller "Är inte det lite tidigt?"bespara dig för här kommer mitt argument: Det är nu alla höst- och vinterjackor kommer och sen tar de slut. Som förr förra hösten/vintern då tog alla jackor slut i affärerna (i alla fall i Göteborg) för att många väntade med att köpa. Ha! Plus att jag hittade en jacka på Zara som jag verkligen ville ha - varför, jag säger varför ska man då vänta? Jag kommer ju inte använda den förns senare när det blir kallt. Don't worrie! (Be happy) Kan tillägga att den är grymt läcker och den passar mig perfekt!



En sak till bara, dagens outfit! :)



Jag adderade sjalen senare på jobbet när jag frös, det funkade ju, kanske inte ihop med mina blodröda naglar men som värmegivare var den lagom!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback