Flummeri

Haha, fick två bilder till av Maja på Emil och mig och ytterligare en på bara mig. Jag undrar bara en sak - äter man verkligen kakor så där?



Appropå flumm. Jag pratade med Sara igår för första gången på länge och det var verkligen jätte kul! Vi babblade på som vanligt även fast vi inte hörts på ett tag, det är ju toppen att det kan vara så! Hon bor i Göteborg och ska snart flytta in i sin nya lägenhet (hon med!) vi pratade om killar, inredning och ja... Allt! Vi råkade snöa in på ett speciellt område ganska snabbt och pratade mest om det sen ;) Haha, det är för roligt! Jag ska åka och hälsa på henne någon helg framöver! Fun, fun!

image643

Mm, jag vet jag ser lite ihoppressad ut, men jag trodde vi inte skulle få plats, hade ställt in självutlösaren ;) Bilden är tagen våren/sommaren 06 innan Sara och jag skulle ut och dansa på Avenyn i (goa) Göteborg. Notera att jag hade nästan rött hår - kan bero på den nyligen gjorda toningen...


So long, puss å kram

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

HAHAH schnygging jag e då!! :P:D

2007-08-19 @ 20:48:23

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback