Forgotten

Kom på en annan sak jag köpte, nej inte idag, utan i torsdags när mamma och jag var i Lidingö centrum. Ett fynd, ett riktigt fynd - jo jag lovar! Det var i den gulliga butiken SaraCecilia (förövrigt ett charmigt namn) som har en blandad kompott med kläder, lite VILA, Twist and Tango, Muus (dyrt), Pour, Fornarina och massa mer... Jag hittade, förutom tunikan, en vit jeanskjol från ovan nämnda VILA. Och här kommer det intressanta, det var nämligen ett fynd redan från början, den kostade 149kr. Här kommer det ännu mer intressanta: när jag skulle betala var det tydligen 70% rabatt på den! Hör och häpna. För 37,50 (SEK) blev kjolen min! En riktigt wow-upplevelse med andra ord!

image544

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback