Gårdagens bilder

Ännu mer bilder! Härligt :) Lite på Lottas lägenhet och hur jag såg ut innan jag drog till tåget. Samma kläder som på jobbet men andra skor, nya favvo skorna som tyvärr gör liiite ont. Men plåster fixar det mesta!



Lotta hade som sagt en najs lya och här har jag lite bilder på soffan och ena fondväggen, hennes orkidé (jag gillar verkligen den sortens blomma, kanske favoriten? Men. Man ska hålla den vid liv också!) Jag gillade hennes "penn och pryl" hållare från Åhléns, men de finns nog inte längre. *snyft* En kul grej var också Lottas listor, hon hade massa papperslappar på insidan av en garderobsdörr och det var jag bara tvungen att fota! "Så jag kommer ihåg allt" förklarade hon;)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback