Grönöga

Den andra koftan jag köpte igår är grön till färgen och enkel men ändå annorlunda, lite basic är det allt över den :) Ett annat plus att den går nästan i samma nyans som mina ögon och det är ju inte helt fel. Jag gillar att vara grönögd, mamma är också det och det var hon och jag mot resten av familjen. Pappa, Emil och Maja är nämligen brunögda, så mamma och jag var mer speciella liksom :) Men det var när jag var liten, när vi bodde ihop allihopa innan pappa och mamma skilde sig, nu är jag inte Grönöga längre, i alla fall inte på det sättet...

Dagens: (ber om ursäkt för dammet på speglen, samt fingeravtrycken lite varstans;)



Detta grå linnet med lite silver i tyget samt silver "nitar" (det är något annat, men ändå påklistrade silver bitar) köpte jag för halva priset med mitt rabatthäfte jag fått av mamma. Nu känner jag mig lite frågande till om den är så snygg... Men jag måste ju ha något på festen imorgon!



Jag skulle åka för att hämta mina skor min kollega lämnat in för "omklackning", men när jag kommer dit visar det sig att hon redan hämtat dem. Till råga på allt så åkte hon bilvägen ner till Tyskland idag och ska vara borta en vecka! Jag ville ju ha skorna imorgon eller på lördag :( Möjligtvis överlever jag, men jag känner mig lite stressad inför allt jag måste tänka på till imorgon. T ex hur jag ska göra med håret? Vad jag ska ha på mig? Skor?? Jag orkar inte tänka på det, men jag måste nog. Och ja, jag vet - Dagens i-landsproblem i ett nötskal. Lid med mig.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Emma pemma min, va de är roligt att läsa va du skriver och titta på alla bilder du lägger upp! har tänkt att göra ett försök i att ta upp mitt bloggskrivande igen, lite iaf. är de du som designar din sida så fint själv, eller nån som hjälper dig?! om du kan själv, får du gärna hjälpa mig lite och göra lite snyggt :) puss miss you

2007-08-30 @ 20:48:53

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback