Har ni fest eller?

Ja nu nalkas det fest och vad har Emma inte tagit då om inte Partyoutfits bild! (Knepigt ord det där). Men jaja, ska ner till Loijs nu och käka, sen ska jag bara locka håret, slänga på lite mer ögonskugga och sen är jag ready to go!



Okej, snabba ryck här, Loijs vill att jag kommer ner till henne bums! Ska ju lägga upp dagens jobboutfit också! *phu*



Jag har lite allmän idétroka på outfits fronten (sagt odret outfit tillräckligt många gånger nu?) Men vadå, man har väl överlevt värre. Party kläderna är ganska enkla och jag ska försöka skramla fram lite smycken som piffar till lite extra! Oj oj, nu måste jag kuta, som sagt... Att locka håret tar ju sin tid + att Loijs vill att jag ska hjälpa till med maten ;)

Ha en buskul kväll everyone!

/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback