Höstens detaljer

Igår var jag på Fältan (som sagt) och shoppade inte direkt ihjäl mig. Men det var kul att kolla utbudet på höstkläderna som nyss kommit in i butikerna. Intressant att studera färgerna och tänka ut eventuella inköp. Ska jag t ex våga satsa på en röd väska? Rött är inte riktigt den färgen man förknippar med mig, jag är väl mer rosa (no shit) och ja, röd är nog färgen som är mest frånvarande i min garderob, ja utom spygrönt och orange möjligtvis... Annars kommer höstens mode gå i många starka färger och det passar mig perfekt! Jag är inte direkt rädd för att lysa upp vardagen med färg, speciellt en lite grå, men förhoppningsvis solig höstdag:)

image555image551image552image549

image558

Dags att köpa färglada höst accessoarer! Kanske att jag vågar på mig nåt rött? Vi får se!

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback