Jag är taggad!

"You got tagged!" - Exakt,det är Facebook som talar. När jag kollade på de bilder folk "taggat" mig på hittade jag en del bilder, samt några äldre, från studenten och när Anna var och hälsade på mig här i Sthlm när jag nyss flyttat hit förra året i september. Saknar dig tjejen!! När ska vi ta och ses? Vi sa ju att det inte skulle dröja alltför länge tills nästa gång, men nu är det snart september igen och ett år har gått. Ja tänk, det går i en himla fart! Den 2 september förra året åkte jag till Sthlm för att bo. Mamma mötte mig i Göteborg när jag hoppade av bussen där, hon hade varit på kräftskiva kvällen innan och var lite bakis (sorry mamma, men du är för rolig:) när hon såg all min packning sa hon kort "Jag hämtar en till vagn." För tro mig det var inte nådigt med packning, 7st plastbagar, en rullbag (stor väska med andra ord), en stor handväska och en påse. Kort och gott - vi klarade det knappt med två bagagevagnar! Haha! Nån kille som mötte mamma när hon skulle hämta den andra vagnen sa "Ja, lycka till". Mamma hade knorrat nåt till svar... Haha, glada minnen, och ja det var inte lite bökigt, vi funderade till och med på om någon kunde neka oss all packning på tåget. Finns det någon maxgräns på X2000 liksom?

Anyway, här är lite nostalgikort!



Anna och jag, jag på studenten och några fler i sluttningen bakom Laholmen. David och Lovisas 20års fest, på sista bilden skymtar ni en dansande Emma i högra hörnet, bakom killens axel. Fråga mig inte!


image673

Lotta och jag på Terassen i maj någon gång. Lotta hade precis kommit hem från Österrike!

***

Har många fina minnen från min tid här i Sthlm hitills och jag ser fram emot att skapa ännu fler! För jag har verkligen trivts bra här med mina vänner och mitt jobb! Ja, jag hade verkligen flyt när jag flyttade hit! Flytet ska inte försvinna och jag ska vara samma glada Emma som alltid :)

/emma.

P.S. Jag är taggad inför ikväll! Tjejer, det ska bli lot of fun! (Hysteriskt mycket "P.S." nu förtiden va?!)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback