Jag vill ha...

... ett nytt sovrum! Eller för all del ett nytt rum, ett stort rum, som inte är till brädden fyllt med prylar, kläder, skor, små skit och ja, you name it. Ett lite större rum med schysst färg på väggarna (den skrika gula jag har nu är inte så rogivande), nåt naturellt som kanske sandfärgat, beigeaktig, kaffe latte, naturvitt? Något annat än gult och jag är nöjd! Hittade denna bild på ett gulligt sovrum på Mio.se. Jag vet inte om jag är beredd att gå så långt för rosa/lila - som att måla väggarna i den färgen. Men fint är det ju! Gillar vitt också i inredning, lantligt modernt och romantisk - ännu ett tecken på "Emma-aktighet"?

Gillar hon "romatiska saker"? - Det menar du inte!

image563

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback