Just my style?

Upptäckte denna kjol på Ellos nyss, och ja den har ju en del av dem komponenter som jag söker, när det gäller klädesplagg då alltså! Rosetten i midjan- inte att förglömma, får mig att vilja köpa den på en gång. Men jag kanske ska vänta lite... Bara lite, kanske finns något mer jag kan beställa på samma gång.

Just nu har jag en motvilja till jeans, det är nästan lite ångestframkallande (nej nu tog jag i) att ha jeans hela dagarna, nu när det börjar bli kallare faller mig inte riktigt i smaken. Att försöka klämma in sig i jeans och knappt kunna andas, okej jag tog i - igen. Grejen är att jag är van att ha kjol hela dagarna, nu när det har varit "varmt" ett tag. Så det kanske blir en höst och vinter med kjol som huvudplagg?! Jaa! Nu ska kjolarna bara inhandlas :)

image707

Just denna kjolen skulle passa perfa på jobbet! (Ännu en fördel som kanske gör att jag köper den!)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback