Klockrent första-dan-på-jobbet-sen-semstern-väder

Eller hur. Solen har strålat hela dagen, jag har noterat det faktum från mitt (mina) fönster... Skit skojigt :D Men men, vissa ska ju få ha det bra på sin semester också, nämner inga namn men jag vet att det finns några lyckligt lottade. Morr.

Jag klädde mig efter dagens väder, men till och med det blev riktigt varmt när jag skulle gå hem från jobbet.



Blåblus med massa små vita hjärtan (såklart) från Ginatricot
♥ Vitt skärp i midjan från Veromoda
♥ Mammas gamla kjol
♥ Pärlkam från Glitter (som jag förövrigt tog ur sen på jobbet)

Trots att det var varmt ut och man fick ett sms av mamma, där hon sa att hon solade och badade i grannens pool, hela dagen, så var det kul att jobba. Back to business liksom och massa små pyssel att göra. Positivt överraskad. Mindre kul var det när jag kom innanför dörren och mamma beundrade sin solbränna...

Pöss på er!

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

Men jobbar du hela veckan så kommer du att tappa all din solbränna och jag kommer att bli brunare hahaha ha det mysigt på jobbet

2007-08-07 @ 00:00:49

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback