Mamma? Jag?

Haha, jag kan inte låta bli att le när jag tänker på det som hände eller snarare sades idag. Jag satt och åt en ceasarsallad (börjar du se ett mönster?) på Fältan och en mamma med sin lilla dotter satt vid ett bord brevid. Barnet skrek och protesterade en del och gillade tydligen inte något som mamman gjorde. När jag sneglade på barnet en gång för mycket frågade mamman "Ja, du kanske också har barn?" Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta! "Ehh... Nej jag är bara 20 så jag har inte hunnit med det än." Hon skrattade till lite och sa "Se till och res en massa innan du skaffar barn... och en bra man förstås!"

Det kära vänner, är dagens visdomsord och dem ska jag ta tillvara på :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback