Ny-gamla

En sak till, bara en, innan det är dags att seriöst överväga om man blivit "blogg-galen" för dagen... Så här är det, som jag nämnde tidigare rök min franska manikyr, jag slängde den bokstavligttalat ut genom fönstret. Kvar blev mina egna naglar som jag inte sätt på månader, säkert över ett halvår eller så... De är sköra, tunna och lite repiga. Men de kommer ta igen sig så småning om! Har ägnat några minuter åt att pyssla om dem såhär på kvällen och här har vi resultatet: Ljusrosa nagellack och en suddig bild :)

image545


Puss å natti

/emmaBloggCrazy

***

P.S. Här nedan är en före bild, asså innan "manikyr-massakern".Vad är finast då? Och kom igen, ge mina egna naglar en ärlig chans, de har bara sett dagsljus i två dagar! :)


image546



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback