Påminnelse

Igår fick jag det påpekat att jag inte bloggat mer än en gång sen jag kom hem och att det är brist på Zakynthos bilder på just bloggen. ;) Jag tar det till mig och ska härmed bättra mig! Håller med om att det inte riktigt är likt mig men jag har liksom inte hunnit med nånting känns det som, sen jag kom hem. Igår var jag och Loijs hos Sophie och bytte bilder, vi fick allas bilder, så just nu har man ett x-antal hundra bilder i mappen "Zakynthos". Ska snart organisera lite där och lägga upp de finaste bilderna här! :D

Tills dess så kan jag dela med mig av dagens look!



Mamma och jag var och shoppade lite igår, innan jag skulle till Sophie, i Lidingö centrum. Vi hittade såklart några saker vi bara måste ha! Att vi köpte två saker som var likadana är ju en annan femma, som vanligt:) Denna tunika/klänning är från SaraCecilia. Köpte även en rosa skarf, Bh och trosor, hudkräm och en konfirmationspresent till Maja! Sen plockade vi blommor i en trädgård vid Ulriksdalsslott till Majas konfirmations mottagning...

Imorgon är det nämligen dags för Majas konfirmation och då bär det av till Sala kyrka. Grattis fröken Maja!

Ha en toppen dag, nu ska jag till Uppsala å hälsa på lillebror Rasmus!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback