P.S. Jag är en nörd

Jag kan bara inte sluta skratta! Det är väl för härligt?! Jag var som sagt inne i centrum idag med för att snacka lån med SEB, och ja det är en hel del att hålla reda på och man blir lite skeptisk till alla avgifter - bla bla bla... Sen att man kanske ska ha 100 000 kr (minst) i kontantinsats för att slippa Topplån och så, ja snacka om att se sig i stjärnorna efter de pengarna, i alla fall som läget är nu... Men egentligen så kanske en hyresrätt hamnar på samma månadskostnad som en bostadsrätt, och en hyresrätt äger man ju inte. Hum. Tåls att tänka på!

Åter till "flabbet" (a.k.a. skrattet) boken är helt otroligt roligt och karaktärerna så klockrena att jag vet inte var jag ska ta vägen! Allra minst när jag sitter på ett tåg eller i en buss, eller för all del, när jag väntar på de två nämnda färdmedlen. Jag kan alltså INTE hålla mig för skratt, jag försöker gömma mig bakom boken, knipa ihop läpparna och kväva de förtjusta lätet i halsen. Men det går inte! Tro mig, jag försökte slappna av och sluta skratta, men att tänka så gjorde mig bara ännu mer skrattbenägen. Alla tittade konstigt på mig och lär ha undrat om en bok verkligen kunde vara så rolig. Wow, jag längtade så tills jag skulle komma hem för att få skratta ordentligt, skrika av skratt och hålla mig för magen, kasta huvet bakåt (varför gör man det egentligen?) och skratta tills tårarna rinner. Ja, det är banne mig en härlig känsla det! Det var ett tag sen jag hade sån lust att skratta så här mycket, som jag gjort de närmaste timmarna idag. Tror jag behövde den här boken...

Tog lite kort på boken och mig när jag ligger i sängen och läser, fortfarande iförd "jobbkläderna", lite konstigt egentligen för dem brukar jag hoppa ut så fort jag kommer hem och istället krypa ner i pjamasen eller mjukiskläderna.



Jahopp, sen var det då den nu något tillskrynklade "jobbklädseln". Here you go!



Nää jag är inte så mordisk som jag ser ut på bilden och jag kan också passa på att säga att det vara ganska svårt att få en närbild på ögonen, eller ett av dem. Det blev väldigt oskarpt, kanske ett uppdrag för en systemkamera i så fall :) Nu ska jag återgå till min bok och mitt skrattande!

Pusss å natti /emma.

P.S. Synd att du inte säger nåt...

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback