Segis

Igår var jag ganska "bortkopplad", jag kom hem och la mig i sängen på en gång, satte på ett avsnitt av Sex and the city för att koppla av. Ett avsnitt blev till flera - lätt hänt! Jag var dock tvungen att laga mat till mamma, Olle och Maja inkl. mig själv, och jag ville verkligen inte. Är ganska snabb så maten var klar på 20 min och vi åt väl halv nio - lite väl sent va? Mamma skulle tydligen träna först... Jag var inte ett dugg hungrig eller sugen på mat, men vadå, har man lagat det måste man ju äta. Lite små less och aningens avig var jag allt igår. Ganska lat, eller nja, seg trött och jag-orkar-inte-just-nu - känslor. Jag shoppade alltså inte igår, tar det idag istället! Läängtar!

Nu på morgonen hade vi infomöte och det är jag och min ordinära avbytare som ska fixa frullen innan mötet börjar. Det flöt på bra, men bara grejen att gå upp kl 05.00 på morgonen är inte alltför lockande, trots det var jag förvånandsvärt pigg och glad när vi gjorde i ordning frukostbordet. Skojade och skämtade till och med med alla som tittade förbi, jag är tydligen riktigt kul, när jag lägger den sidan till - omedvetet :)

Nya tag och en ny dag. En kopp kaffe till - någon?

image773

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback