Shop like never before

Shit, jag börjar seriöst överväga att jag är drabbad av shoppolism eller nåt, om jag inte är shoppoholic rätt igenom (är faktiskt inte det, har lite kontroll;) är jag nog en släkting till "shoppoholic". Men det är ju så himla kul! Har jag sagt att jag såg några underbara skor på Wedins igår? Finns ingen bild att visa, men de var gudomliga - sexiga rent ut sagt. Grr! De kostade 699kr och det är lite saftigt om man tänker på att skoshoppingen redan har överstigit det normala denna månaden. Nästa månad kanske? Emma står först i kön efter löning!

Jag ägnade en minut åt internetshopping idag. (Är jag kusin med "shoppoholicen" kanske?) Köpte de svarta stövlarna jag visade i förra inlägget och en kofta från Ellos. Den är faktiskt riktigt fin, kanske inte min stil egentligen, men ja, en rosett är det ju och varma koftor kan man inte få nog av på vintern!

image559

Nu ska jag hem till mitt stökiga rum och röjja (förhoppningsvis)... Ha det!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback