Shopping time - big time!

Neeej då, jag ska inte shoppa mycket, bara liiite. Yttersta nödvändigheterna. Lovar.

Måste ju kolla in vissa saker som, nåt halsband eller smycke kanske, kofta(or) (det drar ju så kallt i receptionen), nåt med hjärtan på eller kanske nån rosett eller två?! Nåväl, ska inte enda in till stan, bara Karlaplan och "fältan". Sen bjuder Lotta på middag i sin nya lya på torsdag och hon ska ju så klart få nåt litet :)

Har jag sagt att jag har drabbats av "flytta hemmifrån" och "skaffa egen lägenhets" - noja? Då kan jag ju berätta att så är fallet och jag är drabbad big time, det är inte nådigt och ja... *frustrerad* Som jag sa till mamma och Olle igår:

"Lottas föräldrar har köpt en lägenhet till henne... GET THE HINT, get the hint!!" sa jag.
"Haha..."
"Ju längre bort du flyttar desto dyrare lägenhet kan du få. Vad sägs om Nya Zeeland? Då kan du få ett palats! Get the hint, get the hint!" sa Olle

Tack Olle! ;)

Puss å kram

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback