Sko-nörd

Ja ja, jag vet, jag vet. Vart enda blogginlägg senaste har innehållit "sko" nånstans... Men kan du klandra mig? Jag diggar ju skor, stenhårt! Idag var jag som sagt och shoppade, i mina nya skor som jag fick igår, kan ju tillägga att jag fick grymt ont efter en stund. De var första dan jag använde dem, och att trava runt på Fältan är kanske inte det mest optimala. Who knows - I do (now). Men fin var jag:) Det jag inhandlade var fin fina grejer och jag är verkligen helnöjd! Ett linne, In Wear på rea (!) från MQ och ett halsband jag bara måste ha (Friis & Company), också från MQ, med en sko på och en fjäril (kunde det bli bättre och ja jag vet - Emma i ett nötskal!) Sen köpte jag två "kitt" på Indiska, 4st koppar/muggar och 4st djupa skålar med samma mönster. Ja, min abstinens efter en lägenhet sätter sig på det jag inhandlar. För inte kommer jag packa upp de muggarna och skålarna, nej, de kommer bara ta plats. Har ju inget kök eller lämpligt skåp att ställa dem i. Får mosa in dem i garderoben eller under sängen... Och självklart, Lottas inflyttningspresent köpte jag också! Vad tänker jag inte avslöja :)



***

Sen har vi (tamtaamtaaa) dagens (trumvirvel) outfit!



+ skorna från igår då!

***

/emmShoppyness

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback