Skoprise (surprise)

Lustigt nog har jag fått sms om att jag har ett paket från La Redoute att hämta ut, fick till och med en påminnelse via sms när jag var i Grekland. När jag kom hem väntade en avi i pappersformat och jag undrade mig tokig på vad det skulle kunna vara! Jag åkte därför till Brevik igår för att ta reda på detta. Mycket riktigt, det var inte fejk och jag hade faktiskt ett paket att hämta ut från den omnämnda La Redoute. Jag var såklart så nyfiken att jag öppnade påsen med en fyrkantig låda i (vilka skor, jag antog att det var skor, hade jag beställt nu igen?), precis som jag trott: ett par skor, ett par skor som jag trodde var slutsålda och att jag inte skulle få dem. Men där var dem och jag hoppades innerligt att de skulle passa när jag kom hem - vilket det gjorde. Det är inte varje dag man får en sån överraskining, och att de är gjorda helt i skin och var på rea är ett stort plus i kanten!

***



***

Jag sammanfattar med tre ord: I Love Them.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback