Socker

Nu får jag nästan ta och ge mig! Om jag skriver det här kanske det blir mer verkligt och jag kanske till och med kan sluta med mina fasoner?! Eller? Kom igen Emma, du har väl mer karaktär än så här? Inte alltid tydligen.

Jag erkänner nu. Jag är sockerberoende, man kan kalla det socker-o-holic, efterson jag redan är shoppaholic, bloggoholic och you name it, så kan vi ju forsätta att sätta "namn" på mina laster. Jag är konstant sugen på något sött, eller ja, jag kan vara sugen på något utan att vet vad jag är sugen på. Det är om möjligt ännu mer frustrerande! Nästa vecka ska jag ha sockerförbud, denna veckan är nämligen redan körd, det var tårta igår också för den som vill veta, och jag fick ännu en bit idag. Just nu äter jag Daim, även fast jag egentligen är mätt efter lunchen. Shit, man borde lägga in mig på rehab som alla kändisar. Jag kommer nog klättra på väggarna på måndag, men jag ska f-n inte äta något socker (medvetet). Det är ju en annan sak om någon råkar stoppa en chokladbit i min mat eller så, för då märker jag det ju inte ;) Haha... Okej, inte ens jag är så naiv men jag kommer lätt att önska det nästa vecka...

Oh dear God, give me strength! (Nepp, inte såå kristen, men är man desperat så är man.)

image802

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback