Soft

En liite grej till. Jag shoppade som sagt i tisdags i Kista och köpte den lila koftan, men också mjukisbyxor och tillhörande munktröja/hood. Byxorna blev svarta med hooden köpte jag i mörkblå, ville inte bli helsvart när jag använder denna lilla mjukisuniform. :)



Dagen idag kommer bli soft - rakt igenom. Jag orkar inte göra något mer ansträngande, bara att tänka går lite trögt. Haha. Men imorgon ska jag in till stan och spendera lönen som alla andra svenskar... Trängas i butiker och armbåga mig fram till kassan, svära över skrikande barn och barnvagnar. Ta mig en lugnande kaffe på fösta bästa café för att sedan fortsätta galenskaperna genom att plöja igenom butik efter butik. Ja, det är ju en viss charm över denna löne-shopping-mani - inte.

Allas vår egen sötnös HugoPugo-pluttSöt (eh), han är i alla fall så här pigg även klockan 7 på morgonen. Det ska han ha kredd för!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback