The new look

Ja men se där ja, när jag skulle kolla in på bloggen nu på morgonen så ser jag att den ändrat utseende över natten! Jag visste ju att Emil pillade lite med designen efter att jag tjatat lite. Chattade med Johan här om dan och han ändrade looken på skorna som står i högra hörnet och det sa jag till brorsan och han fixade en ny header. Bakgrunden har han själv valt... Man vill ju ständigt förnya sig, stackars Emil som har att göra med mig, för jag nöjer mig inte förns det är perfekt och när det är perfekt så vill jag förnya utseendet på bloggen igen. Det är inte lätt!

Vad tycker du om nya blogg-looken?

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

haha, tur att jag tycker de e lite kul då ;) nu ska den se lika dan ut i alla webbläsare me btw:D

2007-08-13 @ 09:58:32

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback