Tidig önskelista

Nu vet jag mycket väl att jag inte fyller år än, mamma ska hinna fylla, Sophie, Micke, farmor, Mathilda, Emil och Anna (men bara en dag innan), sen jag, Loijs fyller också år och säkert många fler (känn dig inte dissad om du inte är omnämnd, jag kan ju inte ha alla i huvet - ni finns isåfall i kalendern).

Jag är just idag 19år, 9 månader och 16 dagar och jag föddes för 7229dagar sedan.
Fyller faktiskt 20 ganska snart, det går i alla fall himla fort! Och när jag fyllt så vipps så är det jul och juklappar. Jag hinner liksom inte riktigt med! Men något jag hunnit tänka på (för en gångs skull) är en önskelista, för när det väl börjar närma sig har jag ingen aning om vad jag skulle vilja ha...

♥ En klocka (den jag har nu fick jag när jag fyllde typ 16)
♥ En silverring (ej nödvändigtvis en förlovningsring - i platina) ;)
♥ En lägenhet (helst 30-35 kvadrat)
♥ En dyyyr väska, Murberry eller kanske ne Chanel?
♥ Presentkort på Systemet
♥ VIP-kort (om det finns ett kort till samtliga uteställen i Sthlm)

Några av "punkterna" på önskelistan är ju lite oseriösare än andra. Och bara för att jag skulle skriva ner det jag kommit på att jag vill ha, står det helt stilla i huvet. Aja, får väl uppdatera allt eftersom :)

image801

Enjoy your day!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback