Tredje gången gilt

Idag klädde jag mig i nåt jag inte hade för så länge sen, men jag gillar den ju! Men en "regel" jag har är att jag aldrig klär mig i samma klädeskombination, top/klänning/kofta (vilken överdel som helst), igen inom två veckor. No way. Alltså, jag bryr mig inte om någon annan har samma tröja två gånger i samma vecka eller så, men jag har problem med att själv gör det. Ännu ett tecken på knäpphet? ;) Det som gör det okej att ha denna tunika ännu en gång, är att jag haft den i olika männiksors sällskap, en gång på jobbet, en gång i Uppsala och i söndags... En bra grej är att jag alla tre gångerna kombinerade med olika nederdelar, svarta leggins, vitajeanskjolen och idag vita capribyxor.

+ =

Ha en skön eftermiddag och kväll! Nu ska jag lata mig en timma och sen blir det städning, eller ska jag ta städningen först? Har en känsla av att om jag väntar med att fixa mitt stökiga rum kommer det inte bli av...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback